Skip Navigation Links
 
  Skip Navigation Links  
 
 
1 
 
بازار سرمايه
https://goo.gl/b68teq
1396/12/15 - 13:13 تاريخ انتشار: 1697 تعداد بازديد: 47863 كد خبر:
دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی های بانک های دولتی:
فاینکس فرصت تبلیغاتی موثر برای نظام بانکی کشور است
برای اینکه در این دوره از نمایشگاه، حضور بانکی ها پررنگ تر از سنوات گذاشته دیده شود، برنامه های ویژه ای همچون برگزاری میزگرد، همایش و پنل های آموزشی در نظر گرفته شده است که مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه، حضور بانک ها را در این رویداد بین المللی در حد و اندازه جایگاه نظام پولی کشور ارزیابی کنند.
 
 

 

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2018) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مالی و سرمایه‌گذاری کشور و منطقه، از 27 فروردین به مدت 4 روز آغاز به‌کار خواهد کرد. در این دوره همچون سنوات گذشته برخی بانکی به همراه شرکت های زیر مجموعه در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و خدمات جدید خود می پردازند.

حسین امامی، دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی های بانک های دولتی با اشاره به برگزاری فاینکس 2018 به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: حضور بازار پول در این رویداد بین المللی علاوه بر اینکه باعث هم افزایی صنعت مالی کشور می شود به دلیل تعامل حداکثری نظام بانکی با عموم جامعه عاملی در جهت توجه اقشار مختلف به نمایشگاه می شود.

وی در ادامه افزود: برای اینکه در این دوره از نمایشگاه، حضور بانکی ها پررنگ تر از سنوات گذاشته دیده شود، برنامه های ویژه ای همچون برگزاری میزگرد، همایش و پنل های آموزشی در نظر گرفته شده است که مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه، حضور بانک ها را در این رویداد بین المللی در حد و اندازه جایگاه نظام پولی کشور ارزیابی کنند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: تا کنون بانک های ملت، ملی، قرض الحسنه رسالت، کشاورزی، پست بانک، بانک توسعه صادرات، مسکن و توسعه تعاون حضور خودشان را در فاینکس 2018 قطعی کردند و انتظار می رود تا پایان اسفند ماه شاهد حضور قوی تر بانک های دولتی و خصوصی دیگر در این رویداد باشیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی های بانک های دولتی درباره حاضر نشدن همه بانک ها در این نمایشگاه تصریح کرد: به طور معمول و در همه دنیا، حضور در نمایشگاه ها یک فرصت اختیاری در جهت تبلیغ و معرفی یک بنگاه اقتصادی تفسیر و تعبیر می شود. بنابراین همانطور که هر بنگاهی بر اساس پلن های تعریف شده تیم تبلیغاتی خود ممکن است از ده ها فضای تبلیغاتی استفاده کند یا نکند این فرض برای حضور در نمایشگاه ها نیز صادق است.

وی در اینباره ادامه داد: ممکن است یک بنگاه اعم از بانکی یا غیر بانکی تبلیغات تلویزیونی یا محیطی داشته باشند و بنگاه دیگر در این خصوص اقدامی نکند. این شیوه تصمیم گیری کاملاً به سیاست های تبلیغاتی شرکت ها برمی گردد بنابراین درباره حضور داشتن یا نداشتن بانک ها در نمایشگاه فاینکس یا هر نمایشگاه دیگر هیچ اجباری از سوی هیچ نهاد یا برگزار کننده ای وجود ندارد چون استفاده از این فرصت به تصمیمات کلان تبلیغاتی مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی برمی گردد.

امامی گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بستر مناسبی برای تبلیغات B to C فراهم کرده است که حاضرین در این نمایشگاه می توانند به طور مستقیم و از نزدیک با مشتریانشان ارتباط بگیرند، و به معرفی محصولات و خدمات جدید خود بپردازند.

دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی های بانک های دولتی در پایان گفتگو با "سنا" گفت: حضور مثلت صنعت مالی در یک نمایشگاه بین المللی فرصتی است که با استفاده از آن هر سه صنعت بورس، بانک و بیمه می توانند مشتریان جدیدی را به دایره مشتریان خود اضافه کنند.

یادآور می شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

 

 

 

 
-پايگاه خبری بازار سرمايه -سنا توسط:
نام و نام خانوادگی
آدرس الكترونيك
 
ديدگاه خود را درباره اين مطلب بيان کنيد.
 
لطفا رتبه پيشنهادی خود به اين خبر را مشخص نماييد
كم
1 2 3 4 5 6 7 8 9
زياد
1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 نفر به اين مطلب رای داده اند
 
 
 
 
©2017 All rights reserved.
Powered by IT Department of SEO.
 
©(1389-1395) تمام حقوق این سایت متعلق به سازمان بورس می باشد
نقل مطالب بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد