با پشتیبانی حوزه های مربوط به تولید محصول از نظر کیفیت و ویژگی های فنی، انتظار داریم که ویترین گروه سایپا به شایستگی ایفای نقش کند و در ارتباط با مردم و مشتریان و شبکه نمایندگی ها به بهترین وجه عمل شود.


محمدرضا سروش در مراسم معارفه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی این گروه گفت: حوزه فروش و خدمات پس از فروش ویترین گروه سایپا است که باید بهترین جلوه و موقعیت را در تعامل با بازار و مشتریان داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، وی افزود: با پشتیبانی حوزه های مربوط به تولید محصول از نظر کیفیت و ویژگی های فنی، انتظار داریم که ویترین گروه سایپا به شایستگی ایفای نقش کند و در ارتباط با مردم و مشتریان و شبکه نمایندگی ها به بهترین وجه عمل شود.

سروش تصریح کرد: انتظار می رود با همدلی حوزه فروش و خدمات پس از فروش، ساختار شبکه نمایندگی های گروه سایپا ارتقا یابد.

وی سلامت و پاکدستی را موضوع محوری در گروه سایپا دانست و گفت: کارکنان و مدیران حوزه فروش باید از اخلاق حسنه برخوردار باشند و دراین صورت سازمان نیز آراسته و پاک خواهد بود و حسن خلق و شفافیت امور باعث ایجاد محیط آرام و خلاق در چارچوب سازمان و در نهایت اعتلای گروه سایپا خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اگر بتوانیم ظرفیت نیروی انسانی درون سازمان را به درستی بشناسیم کمک زیادی به توسعه سایپا خواهیم کرد چراکه در مجموعه ٤٠ هزار نفری گروه سایپا، حتما نیروهای انسانی توانمندی حضور دارند که با کمک یکدیگر و هم افزایی بیشتر، سازمان سایپا را به تعالی‌ و پیشرفت خواهند رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

پربازدیدترین

آخرین‌های شركت‌ها و مجامع