هانی شهری

مشکل به وجود آمده در سیستم آنلاین مفید، مشکلی در خصوص سینک مانده میان بک آفیس و آنلاین است که تا قبل از اتمام بازار برطرف خواهد شد.

هانی شهری، مدیرعامل شرکت تدبیرپرداز در خصوص مشکلات پیش آمده برای مانده مشتریان در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری مفید در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: مشکلات فنی و نرم افزاری پیش آمده موجب شده است که برخی مشتریان، امکان مشاهده مانده حساب خود را در داخل پرتفوی سرمایه گذاری را نداشته باشند.

وی در این خصوص ادامه داد: مشکلات نرم افزاری و عدم سینک مانده مشتریان میان بک آفیس و آنلاین ، موجب به وجود آمدن این مشکل شده است که در حال به روز رسانی و برطرف کردن مشکلات هستیم.

شهری ادامه داد: امیدواریم تا قبل از بسته شدن بازار امروز این مشکل را برطرف کنیم.

این در حالی است که، از ابتدای ساعات معاملاتی امروز، مشتریان کارگزاری مفید امکان مشاهده مانده حساب خود را نداشته و نمی توانستند خریدهای درخواستی را صورت دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

پربازدیدترین

آخرین‌های کارگزاران و نهادهای مالی